BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 22 January 2012

sMile !!!!


hehhe..cute tak..Msti McM ana kn..heheh...joM share rahsia senyuM..

Senyum membuat kita lebih menarik. Kita akan selalu tertarik pada orang yang selalu tersenyum..sbb tue la..ble owg nk ngorat..dye Mesti senyuM..hehhe..ana syg eheM2 pown sbb dye senyuM Manis..bkn enseM pown..tp sbb senyuMan yg Menawan.caM aaron aziz..cewwwah..


Senyum mengubah mood kita. Ketika kita merasa jatuh atau “down” cobalah untuk tersenyum. Mungkin saja mood kita akan berubah menjadi lebih baik.klu kowg kene Marah dgn cg..try ar senyuM..Mesti cg x jd Mrh..sbb..cg kte dlM aty..”giler ke ape budak nie ! “



Senyum dapat merangsang orang lain tersenyum. Ketika seseorang tersenyum maka senyum tersebut akan membuat suasana menjadi lebih cerah..cerah bk berMaksud yg kulit itaM

bley tukar jd putih



..alaMatnye..suMe owg putih kt Malaysia..hehe
Senyum dapat mengurangi stress
Senyum meningkatkan sistem imun (kekebalan) tubuh anda. Senyum dapat membantu kerja imun tubuh agar dapat bekerja dengan baik. Ketika anda tersenyum, fungsi imun meningkatkan kemungkinan anda menjadi lebih rileks.
Senyum menurunkan tekanan darah anda. Ketika anda tersenyum, maka tekanan darah anda akan menurun
Senyum mengeluarkan endorphins (pereda rasa sakit secara alami) dan serotonin. Beberapa kajian telah menunjukkan bahwa senyum dapat merangsang pengeluaran endorphin, pereda rasa sakit yang alami, serta serotonin. Senyum memang obat yang baik.



Senyum dapat melenturkan kulit wajah dan membuat anda terlihat lebih muda. Otot-otot yang digunakan untuk tersenyum ikut membuat anda terlihat lebih muda.


                                                       bertukar jadi



Senyum membuat anda naMpak caM owg yg berjy.. Orang yang tersenyum nMpak yakin dalam menjalani hidupnya
Senyum membuat anda tetap positif.
 so...SMILE ALWAYS !!!!